31 August 2010

Pengumuman.

Kepada semua yang sentiasa mengikuti perkembagan Yan's Cakes.........saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak tehingga di atas sokongan anda kepada saya selama ini. Namun begitu....saya ingin memohon maaf yang teramat2 sangat kepada pelanggan yang telah saya batalkan tempahan. Saya terpaksa membatalkan tempahan kerana tidak mahu mengecewakan pelanggan Yan's Cakes...

Terjadi satu kes sebelum Ramadhan yang lalu di mana Yan's Cakes telah bersetuju untuk menerima beberapa tempahan tetapi terpaksa membatalkannya last minute disebab kan kesihatan anak2 yang tidak menentu....disebabkan tiada pembantu dan baby yang masih kecil maka saya tidak dapat menyediakan tempahan mengikut jadual. Maka sebab tu saya terpaksa menutup sementara Yan's Cakes sehingga dimaklumkan kembali.

Kepada semua pelanggan yang sentiasa memberi sokongan kepada Yan's Cakes....saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga.....Yan's Cakes dengan ini menutup tempahan sehingga dimaklum kelak. Harap Maaf dan Terima Kasih.

2 comments:

  1. agak2 bila tempahan akan dibuka kembali??? bulan dec bleh ke sy nk buat tempahan cup cake???
    one more, lokasi kedai yan's cake nie kt mana??? coz sy pown org kepala batas...dekat KIOSK ke???

    ReplyDelete
  2. akak lom boleh ambik tempahan la dik.....sorry yer....
    akak niee x der kedai...homemade jer..

    ReplyDelete